wtorek, 13 czerwca 2017

Peeling z kawy do rąk

Peeling rąk, to u mnie obowiązkowy zabieg, który wykonuję raz w tygodniu przy użyciu kawy😉 Tak, dobrze czytacie kawy. Nic tak dobrze nie ściera mojego martwego naskórka jak kawa. Ręce po taki m zabiegu sa delikatne, gładkie i naprawdę dobrze wypeelingowane. Do takiego peelingu potrzebujemy zakląć wybraną przez siebie sypaną kawę, wypić napój, a fusy z kawy użyć do peelingu😊 Nie dość, że podelektujemy się ulubioną kawą, to jeszcze wykorzystany ja kosmetycznie.
Uwielbiam takie proste, szybkie rozwiązania, a do tego nic się u mnie nie marnuje😉 Oczywiście kawa nada się jako peeling do całego ciała, nie tylko do rąk 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Opalanie zdrowe czy nie zdrowe?

Wszyscy trąbią, ze opalanie jest bardzo niezdrowe. Oczywiście wiadomo dlaczego Postanowiłam, to dokładnie sprawdzić i wiecie co? Opalanie...